Volné pozice 144
Mám zájem

Specialista/ka operačních rizik pro oblast ICT

Specialista/ka operačních rizik pro oblast ICT

Datum

Lokalita

Hlavní město Praha

Místo

Obor

IT Bezpečnost
Řízení rizik

Místo

Úvazek

Práce na plný úvazek

Mám zájem

Pro nově vzniklou pozici v rámci týmu Operačních rizik hledáme specialistu/specialistku pro oblast informačních rizik a rizik souvisejících s informačními technologiemi (ICT).

Vaší rolí bude zajištění dohledu nad efektivitou řízení ICT rizik v rámci skupiny KB s cílem poskytovat ucelený a formalizovaný obraz o způsobu řízení tohoto typu rizika.

Z pohledu řízení rizik se budete podílet na formulaci bezpečnostních standardů a participovat na projektech a aktivitách spojených s digitální transformací banky.

Co bude náplní vaší práce?

  • Hodnotit efektivitu řízení ICT rizik a jejich soulad s regulatorními a skupinovými standardy
  • Analyzovat postupy řízení ICT rizik a jejich organizační zajištění
  • Na každodenní bázi budete hodnotit a nezávisle posuzovat kvalitu a efektivitu řídících mechanismů v oblasti ICT rizik
  • Budete formulovat nezávislý pohled na přiměřenost nápravných opatření, které adresují hlavní ICT výzvy a rizika.
  • Budete přispívat k nezávislému ujištění o kvalitě řízení ICT rizik.
  • Budete se podílet na validaci lokálních standardů pro řízení ICT rizik a posuzování případných výjimek.
  • Součástí Vaší práce bude revize doporučení formulovaných v reakci na vznik významných incidentů.
  • Budete hodnotit rizika související se změnami v IT organizaci, rizika IT systémů a nově zaváděných produktů.
  • Budete zajišťovat konzistenci mezi dílčími výstupy hodnocení rizik a jejich celkovým pojetím v rámci celo-skupinového hodnocení rizik.
  • Budete sledovat a monitorovat vývoj regulatoriky v oblasti ICT rizik a hodnotit jejich dopad na naši společnost.

Kvalifikační požadavky:

  • Předchozí praxe v oblasti řízení ICT rizik ideálně v bankovním prostředí, případně zkušenost v oblasti ICT auditu
  • Zkušenosti s tvorbou a prosazováním Information security governance principů výhodou.
  • Základní orientace v bezpečnostních a technických standardech (ISO 270XX, ITIL apod.) a zákonech (ZKB a jeho vyhláška, NIS2, DORA, apod.)
  • Certifikace CISSP, CISM, CRISC, CCSP výhodou.
  • Znalost AJ na úrovni B2
  • Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti.

Co vám nabízíme?

  • 6 týdnů placeného volna (25 dní dovolené, 1 narozeninový den, 3 sickdays bez udání důvodu, 1 dobrovolnický den) a 4 dny placeného volna pro osoby zdravotně znevýhodněné a pro rodiče samoživitele ročně
  • Stravenkový paušál v hodnotě 115,5 Kč za každý odpracovaný den (celkem až 25 900 Kč ročně)
  • Cafeteria v hodnotě celkem 15 000 bodů/ rok – vyberete si uplatnění dle sebe
  • Flexibilní pracovní doba - můžete kombinovat práci v kanceláři a z domova na základě domluvy
  • Bonusové ohodnocení dle targetu pozice
  • Měsíční příspěvek ve výši 4 000 Kč v případě dřívějšího návratu zaměstnance/kyně z MD/RD
  • Vzdělávání - nabízíme výběr kurzů pro osobní a kariérní rozvoj např. prostřednictvím platformy KB.edu, vybraných kurzů Seduo nebo přístupem do online platforem jako RedButton, Coursera a dalších
  • Možnost Multisport karty i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření ve výši 3 % z přiznané základní mzdy dle úvazku; minimální výše příspěvku zaměstnavatele činí 1 300 Kč/měsíc, povinný příspěvek zaměstnance/ zaměstnankyně je 100 Kč/měsíc.
  • Plně hrazené zaměstnanecké rizikové životní pojištění
  • Možnost kariérního volna tzv. sabbatical leave v délce 3 měsíců
  • Zvýhodněné bankovní produkty vč. hypoték a Zlaté karty s cestovním pojištěním a asistencí pro auto i domácnost
  • Zvýhodněný telefonní tarif
  • Doporučte nového kolegu/kolegyni a získejte odměnu až 60 000 Kč
  • Tím ale výčet nekončí. Ostatní benefity vám rádi představíme při pohovoru.

Práce v KB: Work-life balance, kariéra, jistota a stabilita

  • Zaručíme vám stabilní a jistou práci, v níž se během let ještě zdokonalíte. A můžete vystoupat opravdu vysoko. Mnoho top manažerů a manažerek v KB začínalo na řadových pozicích.
  • Prací v KB si otevřete netušené kariérní možnosti. Díky propracovanému systému vzdělávání můžete svůj talent rozvinout ve zcela nové oblasti, mimo vaše původní zaměření.
  • V bance každý z nás plně odpovídá za svůj úkol. Odpovědně přistupujeme i k udržitelnosti. Využíváme elektrická auta Škoda Enyaq, do práce jezdíme na kole, stravujeme se udržitelně, dobrovolničíme pro lepší svět.
  • V rámci konceptu SMART OFFICE jsme v kanceláři 1-2 dny v týdnu, zbytek pracujeme z home-office. Pracovní dobu mimo „core hodiny“, kdy musíme být k dispozici, si plánujeme sami podle situace v týmu a po domluvě s manažerem.

Už se u nás vidíte?

Co vy na to

Věříte, že jste náš člověk? Klikněte na MÁM ZÁJEM, vyplňte formulář a nastartujte své podnikání s bankou roku 2022!

Kontaktní osoba

Doris Doubravová

Doris DoubravováRecruiter

E-mail: doris_doubravova@kb.cz

Nevybrali jste si? Přesto nás kontaktujte.

Zvyšte své šance a pošlete nám svůj životopis. Rádi se vám ozveme zpět s nabídkami přesně pro vás.

Poslat CV