Pro nově vzniklou pozici v rámci týmu Operačních rizik hledáme specialistu/specialistku pro oblast informačních rizik a rizik souvisejících s informačními technologiemi (ICT).
Vaší rolí bude zajištění dohledu nad efektivitou řízení ICT rizik v rámci skupiny KB s cílem poskytovat ucelený a formalizovaný obraz o způsobu řízení tohoto typu rizika.
Z pohledu řízení rizik se budete podílet na formulaci bezpečnostních standardů a participovat na projektech a aktivitách spojených s digitální transformací banky.
Co bude náplní vaší práce?
- Hodnotit efektivitu řízení ICT rizik a jejich soulad s regulatorními a skupinovými standardy
- Analyzovat postupy řízení ICT rizik a jejich organizační zajištění
- Na každodenní bázi budete hodnotit a nezávisle posuzovat kvalitu a efektivitu řídících mechanismů v oblasti ICT rizik
- Budete formulovat nezávislý pohled na přiměřenost nápravných opatření, které adresují hlavní ICT výzvy a rizika.
- Budete přispívat k nezávislému ujištění o kvalitě řízení ICT rizik.
- Budete se podílet na validaci lokálních standardů pro řízení ICT rizik a posuzování případných výjimek.
- Součástí Vaší práce bude revize doporučení formulovaných v reakci na vznik významných incidentů.
- Budete hodnotit rizika související se změnami v IT organizaci, rizika IT systémů a nově zaváděných produktů.
- Budete zajišťovat konzistenci mezi dílčími výstupy hodnocení rizik a jejich celkovým pojetím v rámci celo-skupinového hodnocení rizik.
- Budete sledovat a monitorovat vývoj regulatoriky v oblasti ICT rizik a hodnotit jejich dopad na naši společnost.
Kvalifikační požadavky:
- Předchozí praxe v oblasti řízení ICT rizik ideálně v bankovním prostředí, případně zkušenost v oblasti ICT auditu
- Zkušenosti s tvorbou a prosazováním Information security governance principů výhodou.
- Základní orientace v bezpečnostních a technických standardech (ISO 270XX, ITIL apod.) a zákonech (ZKB a jeho vyhláška, NIS2, DORA, apod.)
- Certifikace CISSP, CISM, CRISC, CCSP výhodou.
- Znalost AJ na úrovni B2
- Velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti.
Co vám nabízíme?
- 6 týdnů placeného volna (25 dní dovolené, 1 narozeninový den, 3 sickdays bez udání důvodu, 1 dobrovolnický den) a 4 dny placeného volna pro osoby zdravotně znevýhodněné a pro rodiče samoživitele ročně
- Stravenkový paušál v hodnotě 115,5 Kč za každý odpracovaný den (celkem až 25 900 Kč ročně)
- Cafeteria v hodnotě celkem 15 000 bodů/ rok – vyberete si uplatnění dle sebe
- Flexibilní pracovní doba - můžete kombinovat práci v kanceláři a z domova na základě domluvy
- Bonusové ohodnocení dle targetu pozice
- Měsíční příspěvek ve výši 4 000 Kč v případě dřívějšího návratu zaměstnance/kyně z MD/RD
- Vzdělávání - nabízíme výběr kurzů pro osobní a kariérní rozvoj např. prostřednictvím platformy KB.edu, vybraných kurzů Seduo nebo přístupem do online platforem jako RedButton, Coursera a dalších
- Možnost Multisport karty i pro rodinné příslušníky
- Příspěvek na doplňkové penzijní spoření ve výši 3 % z přiznané základní mzdy dle úvazku; minimální výše příspěvku zaměstnavatele činí 1 300 Kč/měsíc, povinný příspěvek zaměstnance/ zaměstnankyně je 100 Kč/měsíc.
- Plně hrazené zaměstnanecké rizikové životní pojištění
- Možnost kariérního volna tzv. sabbatical leave v délce 3 měsíců
- Zvýhodněné bankovní produkty vč. hypoték a Zlaté karty s cestovním pojištěním a asistencí pro auto i domácnost
- Zvýhodněný telefonní tarif
- Doporučte nového kolegu/kolegyni a získejte odměnu až 60 000 Kč
- Tím ale výčet nekončí. Ostatní benefity vám rádi představíme při pohovoru.
Práce v KB: Work-life balance, kariéra, jistota a stabilita
- Zaručíme vám stabilní a jistou práci, v níž se během let ještě zdokonalíte. A můžete vystoupat opravdu vysoko. Mnoho top manažerů a manažerek v KB začínalo na řadových pozicích.
- Prací v KB si otevřete netušené kariérní možnosti. Díky propracovanému systému vzdělávání můžete svůj talent rozvinout ve zcela nové oblasti, mimo vaše původní zaměření.
- V bance každý z nás plně odpovídá za svůj úkol. Odpovědně přistupujeme i k udržitelnosti. Využíváme elektrická auta Škoda Enyaq, do práce jezdíme na kole, stravujeme se udržitelně, dobrovolničíme pro lepší svět.
- V rámci konceptu SMART OFFICE jsme v kanceláři 1-2 dny v týdnu, zbytek pracujeme z home-office. Pracovní dobu mimo „core hodiny“, kdy musíme být k dispozici, si plánujeme sami podle situace v týmu a po domluvě s manažerem.
Už se u nás vidíte?
Co vy na to
Věříte, že jste náš člověk? Klikněte na MÁM ZÁJEM, vyplňte formulář a nastartujte své podnikání s bankou roku 2022!