Volné pozice 110
Mám zájem

Risk&Compliance Manager – ALD Automotive s.r.o.

Risk&Compliance Manager – ALD Automotive s.r.o.

Datum

Lokalita

Hlavní město Praha

Místo

Obor

Leasing a Equipment Financing (ALD, SGEF)

Místo

Úvazek

Práce na plný úvazek

Mám zájem

Zajímá Vás posuzování a oceňování rizik, oblast compliance, spolupráce na rozvoji systémů a strategii společnosti? Baví Vás vymýšlet nové způsoby jak minimalizovat potenciální rizika? Preferujete pestrou náplň práce?

ALD Automotive s.r.o., společnost patřící do Skupiny Société Générale, hledá pro lokalitu Praha 10 – Štěrboholy nového kolegu/kolegyni na manažerskou pozici Risk&Compliance Manager.

Co bude náplní vaší práce?

  • Zajištění řízení a kontroly všech rizik společnosti
  • Řízení veškerých procesů, systémů, reportingu v oblasti rizik a comliance
  • Příprava tvorby metodiky sledování procesů rizika včetně poradenství v dané oblasti
  • Navrhování opatření k minimalizaci potenciálních rizik
  • Identifikace všech rizik a odpovědnost za nastavení interních kontrol v souladu s centrálou společnosti
  • Definuje návrhy nápravných opatření v oblasti řídícího a kontrolního systému
  • Vyhodnocuje dopad vývoje právních a regulačních předpisů na činnosti společnosti a nastavení compliance
  • Sleduje následná opatření a realizaci auditů, inspekcí nebo nápravných opatření týkajících se rizik, shody s předpisy a kontrolních témat
  • Spolupracuje s centrálou společnosti v oblasti řízení operačních rizik, regulatoriky, ochrany osobních dat, interního auditu, informační bezpečnosti
  • Spolupracuje s místními regulačními orgány

Co od vás očekáváme?

  • VŠ vzdělání
  • Praxe min. 3 roky v oblasti řízení rizik, compliance, práva finanční instituce
  • Důkladná znalost řízení rizik, dodržování předpisů, analýz a kontrolních technik
  • Praktické zkušenosti s regulatorními předpisy a pravidly pro řízení rizik včetně compliance
  • Základní znalosti účetnictví a finanční analýzy
  • Manažerské zkušenosti výhodou
  • Znalost statistických a pravděpodobnostních metod výhodou
  • Znalost anglického jazyka na velmi dobré úrovni, včetně odborné terminologie.
  • Uživatelská znalost práce na PC, zejména MS Office (Excel, Word, Power Point)
  • Samostatnost, pečlivost, analytické myšlení, schopnost dodat a orientace na cíl

Na co se u nás můžete těšit?

  • Balíček zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, odměny za výsledky společnosti, stravenky, Cafeterie, příspěvek na penzijní připojištění, možnost koupě automobilu za výhodnou cenu a bankovní výhody Komerční banky)
  • Notebook, mobilní telefon
  • Zázemí silné a stabilní mezinárodní společnosti
  • Prostor pro seberealizaci a možnost odborného růstu
  • Práci v přátelském a neformálním prostředí
  • Možnost dalšího vzdělávání a odborná školení
  • Místo výkonu práce je na Praze 10 - Štěrboholy

Už se u nás vidíte?

Co vy na to

Věříte, že jste náš člověk? Klikněte na MÁM ZÁJEM, vyplňte formulář a nastartujte své podnikání s bankou roku 2022!

Kontaktní osoba

Nela Vaculíková

Nela VaculíkováRecruiter

E-mail: nela_vaculikova@kb.cz

Nevybrali jste si? Přesto nás kontaktujte.

Zvyšte své šance a pošlete nám svůj životopis. Rádi se vám ozveme zpět s nabídkami přesně pro vás.

Poslat CV