Volné pozice 110
Mám zájem

Business Analytik/Analytička s IT přesahem - Corporate Payments

Business Analytik/Analytička s IT přesahem - Corporate Payments

Datum

Lokalita

Hlavní město Praha

Místo

Obor

Informační technologie

Místo

Úvazek

Práce na plný úvazek

Mám zájem

Hledáme kreativního člověka do týmu pro nové korporátní platební produkty.

Tento tým zastřešuje kompletní propozici pro korporátní platební procesy v internetovém a mobilním bankovnictví.

Pokud se nebojíte vyhrnout rukávy a pustit se s námi do budování dalšího produktu Nové éry bankovnictví v KB, dejte nám o sobě vědět!

Vaše klíčové činnosti:

  • Byznys analýza se zaměřením na korporátní segment a jejich potřeby (platební procesy v internetovém a mobilním bankovnictví)
  • Návrh, optimalizace a rozvoj platebních procesů nejen podle výsledků testování UX/UI návrhů v rámci principů Servisního Designu
  • Spolupráce na tvorbě byznys zadání a příprava návrhu řešení, včetně návrhu obrazovek a integrací na ostatní systémy banky
  • Rozpad business zadání na Epic – User Story – Sub task
  • Tvorba a správa business dokumentace řešení na Confluence
  • Analýza a návrh řešení změnových požadavků nebo bugů
  • Spolupráce na přípravě a realizaci testování
  • Hledání inovativních přístupů a vytváření nových produktů v oblasti plateb
  • Úzká spolupráce s IT Analytikem

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenost s tvorbou business zadání a workflow diagramu
  • Zkušenost s tvorbou systémové specifikace pro mobilní a webové aplikace
  • Spolupráce na návrhu REST API (JSON)
  • Znalost SOAP a REST (SoapUI, Postman, Swagger)
  • Zkušenost s agilním způsobem práce a nástroji JIRA, Confluence; zkušenost s Miro a Figma výhodou
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost diskuze s byznys i technickými lidmi; schopnost vytvořit srozumitelné zadání
  • Aktivní přístup a přicházení s vlastními nápady
  • Schopnost pochopit potřeby klientů, identifikovat trendy v oblasti plateb digitálního bankovnictví
  • Oceníme zkušenost z bankovnictví nebo pojišťovnictví; velkou výhodou je zkušenost s platebními procesy

Nabízíme Vám:

  • 6 týdnů placeného volna (25 dní dovolené, 1 narozeninový den, 3 sickdays bez udání důvodu, 1 dobrovolnický den) a 4 dny placeného volna pro osoby zdravotně znevýhodněné a pro rodiče samoživitele ročně
  • Stravenkový paušál v hodnotě 115,5 Kč za každý odpracovaný den (celkem až 25 900 Kč ročně)
  • Cafeteria v hodnotě celkem 15 000 bodů/ rok – vyberete si uplatnění dle sebe
  • Flexibilní pracovní doba - můžete kombinovat práci v kanceláři a z domova na základě domluvy
  • Bonusové ohodnocení dle targetu pozice
  • Měsíční příspěvek ve výši 4 000 Kč v případě dřívějšího návratu zaměstnance/kyně z MD/RD
  • Vzdělávání - nabízíme výběr kurzů pro osobní a kariérní rozvoj např. prostřednictvím platformy KB.edu, vybraných kurzů Seduo nebo přístupem do online platforem jako RedButton, Coursera a dalších
  • Možnost Multisport karty i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření ve výši 3 % z přiznané základní mzdy dle úvazku; minimální výše příspěvku zaměstnavatele činí 1 300 Kč/měsíc, povinný příspěvek zaměstnance/ zaměstnankyně je 100 Kč/měsíc.
  • Plně hrazené zaměstnanecké rizikové životní pojištění
  • Možnost kariérního volna tzv. sabbatical leave v délce 3 měsíců
  • Zvýhodněné bankovní produkty vč. hypoték a Zlaté karty s cestovním pojištěním a asistencí pro auto i domácnost
  • Zvýhodněný telefonní tarif
  • Doporučte nového kolegu/kolegyni a získejte odměnu až 60 000 Kč
  • Tím ale výčet nekončí. Ostatní benefity vám rádi představíme při pohovoru.

Práce v KB: Agilní způsob práce, home-office a work-life balance

V KB pracujeme agilně v menších, multifunkčních squadech. Agile nám umožňuje velmi rychle dodávat kvalitní řešení, která přesně odpovídají potřebám klientů i kolegů v jiných částech banky.
Každý z nás plně odpovídá za svůj dílčí úkol. Se stejnou odpovědností přistupuje celá KB i k udržitelnosti, ať se týká stavu planety nebo společnosti. Dopravujeme se elektrickými auty Škoda Enyaq, mnoho z nás jezdí do práce na kole, stravujeme se udržitelně a dobrovolničíme pro lepší (čistší a zdravější) svět.
V rámci konceptu SMART OFFICE chodíme do kanceláří 1-2 dny v týdnu, zbytek pracujeme z home-office. Pracovní dobu mimo „core hodiny“, kdy musíme být k dispozici, si nastavujeme sami s přihlédnutím k momentálním potřebám svých squadů.

Už se u nás vidíte?

Co vy na to

Věříte, že jste náš člověk? Klikněte na MÁM ZÁJEM, vyplňte formulář a nastartujte své podnikání s bankou roku 2022!

Kontaktní osoba

Petra Vetríková

Petra VetríkováRecruiter

E-mail: petra_vetrikova@kb.cz

Nevybrali jste si? Přesto nás kontaktujte.

Zvyšte své šance a pošlete nám svůj životopis. Rádi se vám ozveme zpět s nabídkami přesně pro vás.

Poslat CV