Volné pozice 110
Mám zájem

Business Analyst (Front End) - Permission Model Squad

Business Analyst (Front End) - Permission Model Squad

Datum

Lokalita

Hlavní město Praha

Místo

Obor

Informační technologie

Místo

Úvazek

Práce na plný úvazek

Mám zájem

Jak by vám sedla role spojky mezi businessem a IT na digitálně-transformačním IT projektu?
Do nové éry bankovnictví KB hledáme analyticky založeného člověka, který umí především komunikovat. A to jak s různými členy svého squadu (UX designery, vývojáři, testery…) tak i se zadavateli.
Až dokončíte analýzu téhle pracovní nabídky, těšíme se, že se nám ozvete. Rádi vás poznáme!

Hledáme nového interního kolegu/yni  do týmu Permission model, který spravuje systém centrálního řízení přístupových a dispozičních práv pro novou digitální éru KB.

Jsme Scrum tým, který staví většinu řešení na zelené louce a rádi přivítáme někoho, kdo se umí zorientovat v komplexním prostředí banky a dokáže připravit správné zadání pro SW vývoj.

V našem produktovém backlogu máme také vlastní Customer Journeys s obrazovkami ve všech kanálech Nové digitální banky (mobilní aplikace, internet banking, asistovaný kanál).

Jaké budou klíčové činnosti a odpovědnosti:

  • Byznys analýza se zaměřením na korporátní segment a jejich potřeby (disponování, zmocnění, zákonní zástupci, atd.)
  • Spolupráce na tvorbě byznys zadání a příprava návrhu řešení, včetně návrhu obrazovek a integrací na ostatní systémy banky
  • Spolupráce s Product Ownerem a odpovědnost za svěřenou část backlogu
  • Rozpad zadání na Epic – User Story – Sub task
  • Tvorba a správa business dokumentace řešení na Confluence
  • Analýza a návrh řešení změnových požadavků nebo bugů
  • Spolupráce na přípravě a realizaci testování

Co se Vám bude u nás hodit:

Budete potřebovat:

  • Zkušenost s tvorbou business zadání a workflow diagramu
  • Zkušenost s tvorbou systémové specifikace pro mobilní a desktopové aplikace
  • Velmi dobré komunikační dovednosti a schopnost diskuze s byznys i technickými lidmi
  • Zkušenost s návrhem REST API (JSON)
  • Znalost SOAP a REST (SoapUI, Postman, Swagger)
  • Zkušenost s analýzou logů (Elastic, Kibana)
  • Zkušenost s agilním způsobem práce a nástroji JIRA, Confluence, Miro, Figma


Výhodou:

  • Předchozí pracovní zkušenost v bankovnictví
  • Povědomí o způsobu uvedení nového produktu na trh – Human Centered Design
  • Znalost business domény přístupových a dispozičních práv v korporátním segmentu
  • Znalost UML a modelování v nástroji Enterprise Architect

Nabízíme Vám:

  • 6 týdnů placeného volna (25 dní dovolené, 1 narozeninový den, 3 sickdays bez udání důvodu, 1 dobrovolnický den) a 4 dny placeného volna pro osoby zdravotně znevýhodněné a pro rodiče samoživitele ročně
  • Stravenkový paušál v hodnotě 115,5 Kč za každý odpracovaný den (celkem až 25 900 Kč ročně)
  • Cafeteria v hodnotě celkem 15 000 bodů/ rok – vyberete si uplatnění dle sebe
  • Flexibilní pracovní doba - můžete kombinovat práci v kanceláři a z domova na základě domluvy
  • Bonusové ohodnocení dle targetu pozice
  • Měsíční příspěvek ve výši 4 000 Kč v případě dřívějšího návratu zaměstnance/kyně z MD/RD
  • Vzdělávání - nabízíme výběr kurzů pro osobní a kariérní rozvoj např. prostřednictvím platformy KB.edu, vybraných kurzů Seduo nebo přístupem do online platforem jako RedButton, Coursera a dalších
  • Možnost Multisport karty i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření ve výši 3 % z přiznané základní mzdy dle úvazku; minimální výše příspěvku zaměstnavatele činí 1 300 Kč/měsíc, povinný příspěvek zaměstnance/ zaměstnankyně je 100 Kč/měsíc.
  • Plně hrazené zaměstnanecké rizikové životní pojištění
  • Možnost kariérního volna tzv. sabbatical leave v délce 3 měsíců
  • Zvýhodněné bankovní produkty vč. hypoték a Zlaté karty s cestovním pojištěním a asistencí pro auto i domácnost
  • Zvýhodněný telefonní tarif
  • Doporučte nového kolegu/kolegyni a získejte odměnu až 60 000 Kč
  • Tím ale výčet nekončí. Ostatní benefity vám rádi představíme při pohovoru.

Práce v KB: Agilní způsob práce, home-office a work-life balance

V KB pracujeme agilně v menších, multifunkčních squadech. Agile nám umožňuje velmi rychle dodávat kvalitní řešení, která přesně odpovídají potřebám klientů i kolegů v jiných částech banky.
Každý z nás plně odpovídá za svůj dílčí úkol. Se stejnou odpovědností přistupuje celá KB i k udržitelnosti, ať se týká stavu planety nebo společnosti. Dopravujeme se elektrickými auty Škoda Enyaq, mnoho z nás jezdí do práce na kole, stravujeme se udržitelně a dobrovolničíme pro lepší (čistší a zdravější) svět.
V rámci konceptu SMART OFFICE chodíme do kanceláří 1-2 dny v týdnu, zbytek pracujeme z home-office. Pracovní dobu mimo „core hodiny“, kdy musíme být k dispozici, si nastavujeme sami s přihlédnutím k momentálním potřebám svých squadů.

Už se u nás vidíte?

Co vy na to

Věříte, že jste náš člověk? Klikněte na MÁM ZÁJEM, vyplňte formulář a nastartujte své podnikání s bankou roku 2022!

Kontaktní osoba

Petra Vetríková

Petra VetríkováRecruiter

E-mail: petra_vetrikova@kb.cz

Nevybrali jste si? Přesto nás kontaktujte.

Zvyšte své šance a pošlete nám svůj životopis. Rádi se vám ozveme zpět s nabídkami přesně pro vás.

Poslat CV