Volné pozice 110
Mám zájem

Analytik/čka - zaměření PKI/KMS

Analytik/čka - zaměření PKI/KMS

Datum

Lokalita

Hlavní město Praha

Místo

Obor

Analýza dat, BI/DWH, Data Science
IT Bezpečnost

Místo

Úvazek

Práce na plný úvazek

Mám zájem

Co Vás u nás čeká

  • Údržba, správa a administrace v bezpečnostních nástrojích a systémech PKI, KMS a dalších včetně metodiky
  • Spolupráce na rozvoji bezpečnostních standardů, integrace systémů v souladu s BU a IT strategií a s obecnými technologickými trendy v oblasti bezpečnostních nástrojů
  • Spolupráce na přípravě a tvorbě dokumentace ve formě instrukcí, standardů a příruček
  • Spolupráce s ostatními útvary zajišťujícími IT služby, obzvláště s útvary IT Architektura a IT Provoz, Bezpečnosti a dalších
  • Příprava a detailní analýza požadavků na změny v bezpečnostních nástrojích (PKI, KMS atd.), návrh budoucích řešení a služeb, které musí být v souladu s bankovním prostředím a jeho bezpečnostními standardy
  • Analýza a testování provozních incidentů a chyb v bezpečnostních nástrojích a systémech PKI, KMS a dalších

Co se od Vás očekává

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání
  • Praxe a předchozí zkušenost v oblasti IT na pozicích IT bezpečnostní specialista, IT bezpečnostní architekt, IT PKI nebo KMS specialista výhodou
  • Praktické zkušenosti s implementací bezpečnostních nástrojů a systémů výhodou
  • Schopnost komunikovat s IT specialisty, IT manažery a obchodními útvary
  • Znalost IT technologií a technických standardů v oblasti bankovního sektoru
  • Základní znalost IT technologií a technických standardů pro všechny vrstvy architektury
  • Znalost principů nebo konceptu zabezpečení webových služeb, autentizace, autorizace, relační DB, digitálních podpisů atd.
  • Základní znalost bezpečnostních standardů (ISO 270XX, NIST, PKIX a dalších) výhodou
  • Znalosti nástrojů: Confluence, JIRA, Subversion, GIT, atd.
  • Základní znalosti identity managementu výhodou
  • Sebevzdělávání v potřebných oblastech
  • Dobré komunikační schopnosti, umění logické argumentace a přesvědčování
  • Spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost a dobré organizační schopnosti
  • Znalost anglického jazyka na středně pokročilé úrovni

Benefity

  • 6 týdnů placeného volna (25 dní dovolené, 1 narozeninový den, 3 sickdays bez udání důvodu, 1 dobrovolnický den) a 4 dny placeného volna pro osoby zdravotně znevýhodněné a pro rodiče samoživitele ročně
  • Stravenkový paušál v hodnotě 115,5 Kč za každý odpracovaný den (celkem až 25 900 Kč ročně)
  • Cafeteria v hodnotě celkem 15 000 bodů/ rok – vyberete si uplatnění dle sebe
  • Flexibilní pracovní doba - můžete kombinovat práci v kanceláři a z domova na základě domluvy
  • Bonusové ohodnocení dle targetu pozice
  • Měsíční příspěvek ve výši 4 000 Kč v případě dřívějšího návratu zaměstnance/kyně z MD/RD
  • Vzdělávání - nabízíme výběr kurzů pro osobní a kariérní rozvoj např. prostřednictvím platformy KB.edu, vybraných kurzů Seduo nebo přístupem do online platforem jako RedButton, Coursera a dalších
  • Možnost Multisport karty i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na doplňkové penzijní spoření ve výši 3 % z přiznané základní mzdy dle úvazku; minimální výše příspěvku zaměstnavatele činí 1 300 Kč/měsíc, povinný příspěvek zaměstnance/ zaměstnankyně je 100 Kč/měsíc.
  • Plně hrazené zaměstnanecké rizikové životní pojištění
  • Možnost kariérního volna tzv. sabbatical leave v délce 3 měsíců
  • Zvýhodněné bankovní produkty vč. hypoték a Zlaté karty s cestovním pojištěním a asistencí pro auto i domácnost
  • Zvýhodněný telefonní tarif
  • Doporučte nového kolegu/kolegyni a získejte odměnu až 60 000 Kč
  • Tím ale výčet nekončí. Ostatní benefity vám rádi představíme při pohovoru.

Práce v KB: Agilní způsob práce, home-office a work-life balance

V KB pracujeme agilně v menších, multifunkčních squadech. Agile nám umožňuje velmi rychle dodávat kvalitní řešení, která přesně odpovídají potřebám klientů i kolegů v jiných částech banky.

Každý z nás plně odpovídá za svůj dílčí úkol. Se stejnou odpovědností přistupuje celá KB i k udržitelnosti, ať se týká stavu planety nebo společnosti. Dopravujeme se elektrickými auty Škoda Enyaq, mnoho z nás jezdí do práce na kole, stravujeme se udržitelně a dobrovolničíme pro lepší (čistší a zdravější) svět.

V rámci konceptu SMART OFFICE chodíme do kanceláří 1-2 dny v týdnu, zbytek pracujeme z home-office. Pracovní dobu mimo „core hodiny“, kdy musíme být k dispozici, si nastavujeme sami s přihlédnutím k momentálním potřebám svých squadů.

Už se u nás vidíte?

Co vy na to

Věříte, že jste náš člověk? Klikněte na MÁM ZÁJEM, vyplňte formulář a nastartujte své podnikání s bankou roku 2022!

Kontaktní osoba

Petra Vetríková

Petra VetríkováRecruiter

E-mail: petra_vetrikova@kb.cz

Nevybrali jste si? Přesto nás kontaktujte.

Zvyšte své šance a pošlete nám svůj životopis. Rádi se vám ozveme zpět s nabídkami přesně pro vás.

Poslat CV